Jak mam nadzieję wiesz, cały czas staram się poszerzać działalność bloga o kolejne inicjatywy, tak żeby wspierać jeszcze pełniej rozwój Twojej kariery aktorskiej. Pomysły często czerpię z tego czego sama potrzebowałam jako aktorka lub tak jak w tym przypadku, co już działa świetnie za granicą. Pewnie już słyszałeś na naszych social mediach o nowym E-booku „Agencje aktorskie w Polsce. 2023/2024”. Jest to zbiór 22 agencji, które wyraziły chęć udziału w tym projekcie, mam nadzieję, że w kolejnych latach ich liczba w katalogu będzie się zwiększać, aż w końcu znajdą się tam wszystkie 🙂
W każdym razie te agencje, które znajdziesz w środku na pewno:
- dbają o swoją promocję w branży (co jest dobre też dla aktorów, których reprezentują), ponieważ e-book został bezpłatnie rozesłany do reżyserów castingu, reżyserów filmowych z Gildii Reżyserów Polskich i producentów reklamach ze Stowarzyszenia Producentów Reklamowych i będzie jeszcze wysłany do producentów filmowych,
- chcą aby nasz rynek polski czerpał z dobrych zagranicznych praktyk, czyli zmierzał w kierunku większej dostępności castingów i informacji oraz współpracy między agencjami a innymi uczestnikami branży filmowej, w tym aktorów!
- a o reszcie korzyści przeczytasz w liście od Zarządu SPR poniżej 🙂
“Zebranie i zaktualizowanie danych dotyczących działających w Polsce agencji aktorskich w jeden katalog to obiecująca inicjatywa. Dla nas – producentów reklamowych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych to sygnał, że grono osób i instytucji, które pragną dbać o standardy i dobre praktyki na naszym rynku, nieustająco rośnie. Cieszy nas to.
Produkcja filmów reklamowych to zwykle walka z czasem. Efektywność i jakość pracy producenta opiera się na pracy różnych pionów. Inicjatywa Pani Uli Zawadzkiej to realna pomoc dla reżyserów castingu, zarówno jeśli chodzi o wyzwania czasowe jak i kreatywne w procesie tworzenia obsady. To z kolei podnosi poziom oferowanych przez nas – producentów usług.
Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów, a dobra obsada filmu jest jednym z kluczowych czynników udanej produkcji reklamowej.
Dlatego jako SPR wspieramy ten pomysł. Chcemy w naszych produkcjach widzieć nowych, zdolnych odtwórców. Jesteśmy przekonani, że ten projekt będzie służył zarówno tym, którzy znajdą się w katalogu, jak i jego adresatom!”
Arleta Robinson, Prezeska Zarządu SPR
Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o e-booku wejdź na stronę: https://aktorembyc.shoplo.com/pl/p/E-book-Agencje-aktorskie-w-Polsce.-20232024/17